Shop Mobile More Submit  Join Login
FAIL by cheeks-74 FAIL by cheeks-74
Whoopsie. :blush:
Add a Comment:
 
:iconinazumafan11:
inazumafan11 Featured By Owner Feb 18, 2013
lol
Reply
:iconthee-wizard:
thee-wizard Featured By Owner Jun 19, 2012  Hobbyist General Artist
looooool
Reply
:iconthedarkchocolate:
TheDarkChocolate Featured By Owner May 6, 2012
i didnt get it at first but i had to just study the picture for a bit lol
Reply
:iconalexandermalco:
AlexanderMalco Featured By Owner Apr 27, 2012
Toinkz! Spidey got poop! hehehe!
Reply
:iconalexandermalco:
AlexanderMalco Featured By Owner Apr 27, 2012
Toinkz! Web-slinger got poop! hahaha!
Reply
:iconzapbot:
Zapbot Featured By Owner May 16, 2011
Damn....
Reply
:iconnatzumy7:
Natzumy7 Featured By Owner May 5, 2011  Hobbyist
Hahahahahaha :horns:
Reply
:iconitsurboi:
itsurboi Featured By Owner Apr 5, 2011
Thank you..... trying to hold in my laugh at work i shot snot out my nose, now hand slightly resembles this pic.
Reply
:icont-blan:
T-blan Featured By Owner Mar 30, 2011  Student Traditional Artist
Oh! crap
Reply
:iconcoolbluex:
CoolBlueX Featured By Owner Mar 29, 2011  Hobbyist General Artist
is that fiber in his...?
well at least he eats his veggies >_>
Reply
:iconn500:
n500 Featured By Owner Feb 25, 2011  Hobbyist Traditional Artist
hahahahah
Reply
:iconsilverzeo:
SilverZeo Featured By Owner Feb 11, 2011  Hobbyist
Only deeds can satisfy his needs...
Reply
:iconadaytobealone:
Adaytobealone Featured By Owner Jan 14, 2011
okay, all pride aside... I HATE IT WHEN THAT HAPPNZ! ur awsome in my books now
Reply
:iconnbear015:
nbear015 Featured By Owner Jan 3, 2011
One of our worst Fears. Imagine where there's only One strip of paper left and there's no extra roles to spare :(
Reply
:iconnashrex2:
nashrex2 Featured By Owner Dec 28, 2010
haha, when a superheros gotta hes gotta go!^^
Reply
:iconfuzzy-meatball:
fuzzy-meatball Featured By Owner Dec 25, 2010
i dont get it.......
Reply
:iconrobmancairns738:
robmanCairns738 Featured By Owner Feb 21, 2011
i think spiderman's bout to take a crap
Reply
:iconspiderguile:
SpiderGuile Featured By Owner Dec 19, 2010  Professional Traditional Artist
LMAO
Spider costume web design is backwards too! ;)
Reply
:iconamericanlegendary:
AmericanLegendary Featured By Owner Dec 17, 2010  Hobbyist Traditional Artist
IS THAT SHIT? or am i Crazy.
Reply
:iconnoddaba:
Noddaba Featured By Owner Dec 13, 2010
scary o_o
Reply
:iconasgardguardian:
asgardguardian Featured By Owner Dec 11, 2010
oh man...
Reply
:iconastrozerk:
AstroZerk Featured By Owner Dec 10, 2010  Professional Digital Artist
LMAO!
I'm a sucker for potty humor XD
Reply
:iconleonidas666:
Leonidas666 Featured By Owner Dec 9, 2010  Hobbyist Digital Artist
OOOOOHHHHHH! Man don't post stuff like this - I'm gonna have nightmares... LOL
Reply
:iconjmqrz:
jmqrz Featured By Owner Dec 8, 2010  Hobbyist Traditional Artist
life's tough all around!
Reply
:iconpropitiated4:
Propitiated4 Featured By Owner Dec 7, 2010  Hobbyist General Artist
why must it be spiderman!!!
Reply
:iconsergioxantos:
SergioXantos Featured By Owner Dec 6, 2010
waitaminute.... IS THAT SPIDERMAN!?!?!?!
Reply
:iconchadfuller:
Chadfuller Featured By Owner Dec 6, 2010  Professional General Artist
lol oh no!!
Reply
:iconubermonster:
Ubermonster Featured By Owner Dec 6, 2010  Professional Filmographer
This reminds me of a story ... I don't know if it's true, but there was this boy eating some chips in the bathroom
and he noticed there was some sauce on his leg, so he scraped the sauce with the chip and...... I am pretty sure you guys can figure what happened next ... so remember never to let your kid eat chips in the bathroom, they might develop an acquired taste ..
Reply
:iconjaybeeworks:
JayBeeWorks Featured By Owner Jan 24, 2011  Professional Interface Designer
HAHAHAHHHAHAHHAAHAH
Reply
:iconchileaniggy:
ChileanIggy Featured By Owner Dec 6, 2010  Professional Digital Artist
if i were of weaker stomach i would have gagged.
or vomited.

or... dare I say it... maybe even... GAVOMITED.

but i'm sick enough to simply lol.
Reply
:iconplatinrabe:
Platinrabe Featured By Owner Dec 6, 2010
obviously this is peter parker (you can see the sleeve of his costum) who is touching the toilet paper with his sticky spider hands
Reply
:iconplatinrabe:
Platinrabe Featured By Owner Dec 6, 2010
lol
Reply
:iconinikini:
inikini Featured By Owner Dec 5, 2010
Thwipp!
Reply
:iconch3che:
CH3CHE Featured By Owner Dec 5, 2010
not right... somethings are better left untold. or illustrated...
Reply
:iconvampiresensei:
VampireSensei Featured By Owner Dec 5, 2010
Gross, but funny. :3
Reply
:iconherogear:
HeroGear Featured By Owner Dec 5, 2010
EW!
Reply
:iconvitolicio:
vitolicio Featured By Owner Dec 5, 2010  Professional General Artist
jajajaja!
Reply
:iconbatangbatugan:
batangbatugan Featured By Owner Dec 5, 2010
If only MJ knew...
Reply
:iconhelloheath:
helloheath Featured By Owner Dec 5, 2010  Professional Digital Artist
ah poop!
Reply
:iconbam217:
bam217 Featured By Owner Dec 5, 2010  Student Traditional Artist
Classic!!!! Ha!!!!! Spider-man needs a refresher on how to wipe! Ha!!
Reply
:iconpunk-rock-hero:
punk-rock-hero Featured By Owner Dec 5, 2010
hahahahh
Reply
:iconelementw:
elementw Featured By Owner Dec 5, 2010
Holy crap! Call him butter cuz he's on a roll!
Reply
:iconinsidethelous:
InsidetheLous Featured By Owner Dec 5, 2010  Hobbyist Traditional Artist
oh hoooooooooooo XD
Reply
:iconfckm0nkey:
fckm0nkey Featured By Owner Dec 5, 2010  Hobbyist Artisan Crafter
Hahahaha!
Reply
:iconbrycedius:
Brycedius Featured By Owner Dec 4, 2010
LMAO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Reply
:icontaconewman:
TacoNewman Featured By Owner Dec 4, 2010  Hobbyist Traditional Artist
is that spider man?
Reply
:iconchriscopeland:
chriscopeland Featured By Owner Dec 4, 2010  Professional Digital Artist
You are a gross child, lol. Good times, HAHAHAHA!
Reply
:iconcheeks-74:
cheeks-74 Featured By Owner Dec 4, 2010   General Artist
HAHAHAHA Didn't you send me a pick of your hand for inspiration? :P HAHAHAHAHA
Reply
:iconzhipp:
Zhipp Featured By Owner Dec 4, 2010
Toilet humor...quite literally. lol
Reply
:iconemikohayashi:
emikohayashi Featured By Owner Dec 4, 2010  Student General Artist
oh lol, that's hilarious XD
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
December 4, 2010
Image Size
656 KB
Resolution
1313×1300
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
26,652
Favourites
261 (who?)
Comments
162
Downloads
427
×