Deviant Login Shop  Join deviantART for FREE Take the Tour
×



Details

Submitted on
January 1, 2007
Image Size
306 KB
Resolution
733×1100
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
29,859
Favourites
645 (who?)
Comments
134
Downloads
817
×
Wanna Bump n Grind? colored by cheeks-74 Wanna Bump n Grind? colored by cheeks-74
Hope Gary likes his commission :)

Hope y'all digs!
Add a Comment:
 

The Artist has requested Critique on this Artwork

Please sign up or login to post a critique.

:iconchriskabisch:
I love your style!
Reply
:iconcarcus613:
carcus613 Dec 17, 2009
damn thats cool!!
Reply
:iconsmittydraws:
SmittyDraws Nov 15, 2009  Professional Digital Artist
Wait a sec........umm.....DID YOU DO THE HELLBOY ANIMATED FILMS?!?!?!
Reply
:iconominous-artist:
Good job. I really like the look of the Helboy Animated Series.
Thumb's up dude!
Reply
:iconadrianharris14:
wow. this is totally my fav.


....sooo far
Reply
:icondahila-mockery:
Dahila-Mockery Nov 14, 2008  Hobbyist Writer
Awesome! You did a great job of drawing Bats in the HB style.
Reply
:iconkurisi:
Batman's lookin' piiiiiimp. :]
Reply
:iconlu-tih:
Lu-Tih Jun 13, 2008  Student Traditional Artist
great job!

Hellboy, Batman (my favorite), and...

who is?
Reply
:icongaarasnumber1girl:
OMG MY 2 FAV CHARICTERS IN THE PLANIT ON THE SAME PAGE Abe and BatMan!(if it is) I LOVE YOU!
Reply
Add a Comment: